Regulamin-Galanteria skórzana Leather Point
Regulamin sklepu internetowego z wyrobami skórzanymi www.leatherpoint.pl
1. Na zakupy do e-sklepu-hurtowni internetowej www.leatherpoint.pl zapraszam osoby fizyczne, podmioty gospodarcze oraz przedstawicieli wszelkich instytucji publicznych.
2. Zakupów w e-sklepie-hurtowni www.leatherpoint.pl można dokonywać bez względu na porę dnia i nocy 24 godz. na dobę
3. Ceny towarów w e-sklepie-hurtowni są cenami detalicznymi brutto (zawierają VAT) wyrażonymi w złotych polskich.
4. Zakupy hurtowe możliwe są po zarejestrowaniu się w e-sklepie-hurtowni i nadaniu przez administratora sklepu statusu klienta hurtowego, otrzymasz wtedy stosowny rabat od cen detalicznych, minimalne zamówienie hurtowe to 800 zł. w przypadku zakupu teczek i 500 zł w przypadku zakupu innych wyrobów.
5. Warunkiem przyjęcia do realizacji zakupu jest złożenie zamówienia i podanie danych do wysyłki oraz wybór formy zapłaty.
6. Każde zamówienie przesłane do e-Sklepu Internetowego www.leatherpoint.pl zostanie automatycznie potwierdzone.
7. W przypadku gdy z jakichś przyczyn zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową w ciągu dwóch dni roboczych.
8. Na zakupiony towar wystawiane są paragony zakupu lub na życzenie faktury VAT
9. Klient posiada prawo wyboru metody płatności: przedpłata na konto lub gotówka przy obiorze, koniecznym jest jej określenie w formularzu zamówienia.
10. Koszty przesyłki pokrywane są przez nabywcę i naliczane do wartości zamówienia
11. Realizacja zamówienia odbywa się zawsze przy pomocy Poczty Polskiej, lub firmy kurierskiej . Opłata za wybrany rodzaj przesyłki jest automatycznie doliczana do zamówienia.
12. Czas realizacji zamówienia detalicznego wynosi do 5 dni roboczych, a hurtowego do 3 dni.
13. Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
Reklamacje i Zwroty
1. Towar zakupiony w e-Sklepie www.letherpoint.pl objęty jest gwarancją zgodnie z Kodeksem Cywilnym oraz aktualnymi przepisami dotyczącymi sprzedaży konsumenckiej
2. Ewentualne zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową na adres: biuro@leatherpoint.pl lub listownie na adres:
Agalant Perfekt Aleksandra Cieklińska,
ul. Długa 42
14-400 Pasłęk
3. Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są w terminie nie przekraczającym 14 dni
4 . W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub nie zgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do jego wymiany lub zwrotu.
5 . Wadliwy towar należy przesłać do sprzedającego łącznie z informacją wymieniającą wady lub usterki produktu
6 . W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient.
7 . Na podstawie postanowień Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. art.12 pkt 9-12) istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania bez podawania przyczyny zwrotu towaru.
8 . Zwracany towar nie może nosić śladów używania ani nie może być w żaden sposób uszkodzony.
9 . W przypadku dokonania zwrotu produktu pieniądze przesyłane będą na konto bankowe wskazane przez Klienta.
10 . Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.
11 . Kwota zwrotu obejmuje wartość produktu plus koszty dostawy.
12. Przesyłki zwrotne wysłane przez kupującego za pobraniem nie będą przez Agalant Perfekt przyjmowane.
13 . Zastrzega się, iż w przypadku zaginięcia wysłanej przez Klienta przesyłki ze zwracanym towarem, Agalant Perfekt nie ponosi odpowiedzialności.
ŻYCZĘ UDANYCH I PRZYJEMNYCH ZAKUPÓW
UWAGA !!!
Produkty oznaczone "na zamówienie" realizowane są z wydłużonym terminem dostawy w zależności od wielkości zamówienia, (termin realizacji ustalany jest indywidualnie)
Dane adresowe:
Galanteria skórzana
Agalant Perfekt
Aleksandra Cieklińska
ul. Długa 42
14-400 Pasłęk
tel. 570970121
email: biuro@leatherpoint.pl